Let op! Reserveer op tijd om teleurstellingen te voorkomen.

Top

Voorwaarden

Onze voorwaarden met betrekking tot het vervoer van en naar schiphol of andere gewenste luchthavens

  1. Bij Jongsma Taxiservices kunt u geen deeltaxi bestellen. Dat houdt in dat we niet eerst andere personen ophalen terwijl u al in de taxi zit en u daarom geen onnodig tijdverlies ondervindt naar uw bestemming toe.
  2. Bestel u Schipholtransfer ruim op tijd . Dit voorkomt onnodige teleurstellingen. Voor een goede service verzoeken wij u dit minimaal 8 uur van te voren reserveren. Mocht dit niet lukken, neem dan zo spoedig mogelijk telefonisch contact op met een van onze medewerkers. Deze zal voor u gaan kijken of er een beschikbare taxi in de buurt aanwezig is.
  3. U kunt met alle creditcards betalen, zowel zakelijk als particulier. Hier zijn geen extra kosten aan verbonden. Voor betalingen met een pinpas geldt hetzelfde. Zie meer over betalingsmogelijkheden op de desbetreffende pagina op de site.
  4. Als u veel bagage heeft zoals bijvoorbeeld ski’s- snowboards of golftassen en u bent met 4 personen dan zijn wij genoodzaakt om een taxibus in te zetten voor uw diensten. Hierbij geldt dan ook uiteraard het bustarief. Geeft u dit ook aan bij het reserveringsformulier.
  5. Wilt u opgehaald worden bij het Meetingpoint in Schiphol dan brengen wij hiervoor extra kosten á €10,- voor in rekening. Als u van deze service gebruik wilt maken als particulier of zakelijk, dan verwijzen wij u door naar het Businessclass reserverings formulier.

JONGSMA TAXISERVICES HEEFT VOOR HET OPHALEN BIJ LUCHTHAVEN SCHIPHOL EEN PAAR VOORWAARDEN OPGESTELD DIE BELANGRIJK ZIJN OM DE PICK-UP SERVICE VLEKKELOOS TE LATEN VERLOPEN.

  1. Wij verzoeken u direct na de landing uw mobiele telefoon aan te zetten zodat wij u kunnen bereiken. Tijdens het telefonisch contact kunt u ook het verloop van het ophalen van de koffers aan doorgeven. Heeft u deze volledig in uw bezit, dan verzoeken wij u dit aan de chauffeur kenbaar te maken. Het ophalen zal plaatsvinden op de plek die de planning met u heeft afgesproken bij uw reserverings aanvraag.
  2. Mocht het nou zo zijn dat uw enige oponthoudt ondervindt zoals problemen met de bagage of douane, dan verzoeken wij u dit kenbaar te maken aan uw chauffeur. Het kan voorkomen dat u een andere chauffeur krijgt toegewezen door de planning. Hier wordt u direct van op de hoogte gesteld.
  3. Het is niet mogelijk om een pick-up service “vanaf welke luchthaven dan ook” te krijgen als u geen mobiele telefoon in uw bezit heeft omdat we dan geen contact met u kunnen maken.
  4. Voor zakelijke klanten die hebben gekozen om klant(en) bij de gate op te halen zal er een uitzondering gemaakt kunnen worden i.v.m. privacy klant.
Call Now Button